'Heb je nog nooit een doodsverwensing of erger naar je hoofd gekregen op het web, dan tel je als opiniemaker immers niet mee', schrijft Thijs Launspach.
Volledig scherm
'Heb je nog nooit een doodsverwensing of erger naar je hoofd gekregen op het web, dan tel je als opiniemaker immers niet mee', schrijft Thijs Launspach. © Shutterstock

Dit is de reden dat werkdiscussies veel sneller ontsporen via e-mail

Psycholoog Thijs Launspach is stressexpert en auteur van het boek Fokking druk. Hij verwondert zich over het moderne werken en geeft elke week tips voor meer geluk en minder stress in je werk. Wekelijks schrijft hij een column voor deze nieuwssite. Vandaag: digitaal communiceren

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.