Volledig scherm
© Scapino

Schoenenwinkel Scapino kan internetklandizie niet aan

Scapino heeft grote moeite om klanten via de webshop te bedienen. De levering van bestellingen duurt soms wel tien dagen of langer en boze klanten klagen dat het vele weken duurt voor een retourbestelling is afgehandeld.

  1. Ikea grijpt in na vernietigende kritieken en neemt tijdelijk minder bestellingen aan
    klachtenregen

    Ikea grijpt in na vernieti­gen­de kritieken en neemt tijdelijk minder bestellin­gen aan

    Door de ‘ongekend hoge vraag naar producten’ heeft Ikea de drastische beslissing genomen om tijdelijk minder nieuwe bestellingen aan te nemen. De huidige situatie met het coronavirus brengt volgens het woonwarenhuis ‘grote uitdagingen met zich mee’. ‘De klantenservice is drukker dan ooit tevoren. Het spijt ons dat we niet iedereen kunnen helpen zoals we zouden willen’, valt te lezen op de site van Ikea.
  1. Winkelpersoneel houdt de moed erin met parodie op videoclip
    Play

    Winkelper­so­neel houdt de moed erin met parodie op videoclip

  2. Dit bedrijf maakt compacte thuiswerkplekken
    Play

    Dit bedrijf maakt compacte thuiswerk­plek­ken