Theatermaker Theo Soontiëns is een groot deel van zijn opdrachten kwijtgeraakt door corona.
Volledig scherm
Theatermaker Theo Soontiëns is een groot deel van zijn opdrachten kwijtgeraakt door corona. © Jan Ruland van den Brink

Theo kreeg een telefoontje van woningcorporatie na wanbetaling: ‘Hoe gaat het met je?’

En toen hing de woningcorporatie aan de lijn. ,,Ik schrok me rot! Ik wist dat ik financiële uitdagingen had, maar als de woningcorporatie belt, is er stront aan de knikker. Dacht ik. Weet je wat ze als eerste vroegen? ‘Meneer Soontiëns, hoe gaat het met u?’ Ik viel helemaal stil. Dat vond ik zo bijzonder!’’

4 reacties

  • Nicky Smolenaers

    1 maand geleden
    Dit wordt gelukkig ook buiten coronatijden om gedaan. Hulde hiervoor aan wonen Limburg!
  • Anoniem

    1 maand geleden
    Mooi stuk, ik kan een tegenovergesteld verhaal vertellen over een woningcorporatie. Dan kan ik beter een boek laten schrijven, dan een artikel in de krant
  • Bhattoe

    1 maand geleden
    Tijdens mijn vorige baan belden wij ook met huurders om te vragen hoe het met hen gaat in deze tijden. Wij belden voornamelijk ouderen voor een babbeltje. Niet vanwege huurschuld.
  • Anoniem

    1 maand geleden
    Nou dit is een mooie opsteket
  1. Dit verandert er vanaf 1 januari met de overdrachtsbelasting
    Play

    Dit verandert er vanaf 1 januari met de over­drachts­be­las­ting

  2. De belangrijkste misverstanden over energie ontkracht
    Play

    De belangrijk­ste misverstan­den over energie ontkracht