Sixty5, The Fizz en Next (van links naar rechts) op Strijp-S aan de Philitelaan in Eindhoven.
Volledig scherm
PREMIUM
Sixty5, The Fizz en Next (van links naar rechts) op Strijp-S aan de Philitelaan in Eindhoven. © Michel Theeuwen

Tocht, kapotte deuren en geen warm water: slapeloze nachten voor bewoners nieuwe flat

Kapotte vloeren en deuren, tochtende balkondeuren, vieze ramen, gangen en liften die niet schoongemaakt worden, geen warm water en slapeloze nachten door een brandalarm dat regelmatig afgaat. Zomaar wat klachten van bewoners over het nieuwe gebouw Sixty5 in Eindhoven.

13 reacties

  • Jan Willem Roos

    2 maanden geleden
    Er komen steeds meer klachten over huiseigenaren en woningbouwverenigingen die misbruik maken van het gigantische woningtekort en de exorbitant hoge huren. Ik denk dat de regering er iets mee moet, het lijkt een beetje uit de hand te lopen.
  • Don Frenser

    2 maanden geleden
    De eigenaren en de directies van deze verhuurder persoonlijk voor de rechter slepen en 10duizenden schadevergoeding eisen van de bedrijven en personen. Belag leggen op bezittingen en tegoeden, met iedere dag een veiling van een huis. Beginnen met beslag leggen op ALLE bankrekeningen van de eigenaren.
  • Gerrit Kassies

    2 maanden geleden
    G.J.Kassies. Natuurlijk herkent Brulot het niet. Dat klopt!. Hij woont er zelf niet!!
  • Erik Hoogeweij

    2 maanden geleden
    Gewoon stoppen met het betalen van de huur met z’n allen. Moet je eens kijken hoe snel deze zaken worden opgelost. Wat een blaaskaken die Brulot en Cornelissen! Het valt natuurlijk allemaal mee, gewoon betalen en je mond dicht houden!
  • C. van den Bergh

    2 maanden geleden
    Beste bewoners, Stap met zijn allen naar de huur commissie met de klachten op papier en datums van klagen. Of stap naar de rechter.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.