Villapark de Paardekreek in Kortgene: Marscha de Booij en Jordy van Troost en de kinderen Jolie (7) en Livia (10) bij hun vakantiehuis.
Volledig scherm
PREMIUM
Villapark de Paardekreek in Kortgene: Marscha de Booij en Jordy van Troost en de kinderen Jolie (7) en Livia (10) bij hun vakantiehuis. © Johan vd Heijden

Jordy en Marscha kochten een 8-persoons vakantievilla: ‘We genieten terwijl het kan’

Genieten terwijl het kan. Dat is het motto van Jordy van Troost (45) en Marscha de Booij (42) uit Lamswaarde. Maar het vakantiehuis dat ze kochten op Villapark de Paardekreek in Kortgene is niet alleen nu leuk. Het is ook een investering in hun toekomst.

  1. De Cammaerts boeren al acht generaties: ‘Onze planten zijn topsporters’
    PREMIUM
    VIDEO | DE BOER OP

    De Cammaerts boeren al acht generaties: ‘Onze planten zijn topspor­ters’

    Boeren zijn het gesprek van de dag. Ze stoten (te veel) stikstof uit, spuiten (te veel) bestrijdingsmiddelen, zorgen voor (te veel) slik op de weg, bezetten met (te grote) tractoren het Haagse Malieveld. Maar wíe zijn die boeren nu eigenlijk? In deze serie zoeken we hen op. Vandaag aflevering 2: Rudi en Jorien Cammaert met hun dochter Dominique op De Kienstee tussen Schoondijke en Sasput.
  2. Twee moorden in een week uniek voor Zeeland: Vaker zwaar geweld omgeving Vlissingse Rooseveltlaan
    PREMIUM

    Twee moorden in een week uniek voor Zeeland: Vaker zwaar geweld omgeving Vlissingse Roosevelt­laan

    MIDDELBURG - In de Randstad kijkt niemand op van twee zware geweldsmisdrijven met dodelijke afloop in een week tijd. Maar twee moorden binnen enkele dagen in het ‘rustige Zeeland’ is uniek. Het is het gesprek van de dag op straat en bij de koffieautomaat. ,,Het komt nu wel heel dichtbij”, is de strekking. Zo was ook de teneur vrijdagmorgen in de Adriaen van de Vennestraat in Vlissingen waar een 23-jarige man met geweld om het leven werd gebracht.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    27

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.