Brand in een flatwoning aan de C. Hagestraat in Zutphen.
Volledig scherm
Brand in een flatwoning aan de C. Hagestraat in Zutphen. © Rens Hulman

Brand bij cv-ketel jaagt bewoners uit flat in Zutphen

In een flat in Zutphen is rond half elf vanavond brand uitgebroken. De brandweer is met vier wagens uitgerukt naar de melding in de C. Hagestraat.

  1. Cocktailbar uit Zutphen krijgt duizenden euro’s van gemeente omdat andere kroegen langer open mogen
    PREMIUM

    Cocktail­bar uit Zutphen krijgt duizenden euro’s van gemeente omdat andere kroegen langer open mogen

    Cocktailbar Mixxim was tot vorig jaar een van de weinige kroegen in de binnenstad van Zutphen waar je in de late nachtelijke uurtjes nog een drankje kon drinken. Dat veranderde door vrije sluitingstijden. Horecaondernemers mogen sinds vorig jaar zelf weten hoe laat ze hun zaak sluiten en dat kost de cocktailbar klanten en geld. Eigenaar Anton Menkveld stuurde de gemeente een factuur, met succes. Hij krijgt een tegemoetkoming van 4802 euro.
  1. Zware aardbeving in zee treft Turkije: doden en tientallen gewonden
    Play

    Zware aardbeving in zee treft Turkije: doden en tientallen gewonden

  2. Opnieuw avondklok ingesteld in Philadelphia
    Play

    Opnieuw avondklok ingesteld in Philadelp­hia