De oorzaak van de brand in de flat aan de C. Hagestraat.
Volledig scherm
PREMIUM
De oorzaak van de brand in de flat aan de C. Hagestraat. © de Stentor

Ineens gebons op de deur: brand! Een dag later is de schrik nog steeds groot in seniorencomplex Zutphen

The day after zit de schrik er in het seniorencomplex in Zutphen nog flink in. De brand van vrijdagavond viel mee, maar de gevolgen zijn beroerd. De rook- en waterschade in het trappenhuis is fors en de onmisbare lift is buiten werking. 

0 reacties

  1. Dit bekende Brummense ‘kasteel’ is voor miljoenen verkocht aan horecareus: ‘Het ging niet meer’

    Dit bekende Brummense ‘kasteel’ is voor miljoenen verkocht aan horecareus: ‘Het ging niet meer’

    41 kamers, een restaurant, meerdere bars en lounges, een wijnkelder, terrassen, conferentie- en feestzalen en een 9-holes golfbaan. Het Brummense kasteel Engelenburg is gerust een exclusieve locatie te noemen en zelfs bij het koningshuis in trek. Toch doet Anton de Lange uit Zutphen (72), al 35 jaar eigenaar van het landhuis, zijn ‘levenswerk’ nu van de hand. ,,Heb me eigenlijk altijd voorgenomen het niet te verkopen.”